Bröllops planering!

sitter och är jättenervös. det känns som att tiden går för fort. men ändå vill jag att den ska göra det. längtar efter att få bli din fru älskling. listor är toppen. har redan betat av några saker idag. ringde trubaduren och vi ska hem till honom på fredag och gå igenom vigseln & låtarna han ska spela på gitarr och sjunga till under vigseln. sen har jag mejlat herrgården om antalgäster som kommer. vi blir 27 st med mig och älsklingen och så har jag även bokat rum. så nu är det fixat. har också fixat belysningen och det till festen. ska gå igenom dagen. skriva upp tider osv. gjort det innan också. men jag måste göra om lite (: som sagt, listor är toppen.


kvar att göra inför bröllopet:


pyssel:


frigolit hjärtat
stommen till ballonghjärtat
skriv sista frågorna till tipsrundan
bränna några skivor



festprogrammen:


leta upp ett kort på Fanny
scanna in kort på oss när vi var små & framkalla
skriva ut all text & klistra in
kort på oss i ps, lägga över på minne, framkalla


bröllop:


gå igenom bröllops lådan & allt piff

lämna in hindersprövningen
lämna in efternamnsbytet
mejla över vägbeskrivningen till vigselförrättaren


köpa:


massa rosa blockljus
ståltråd till hjärtstommen
ljusslinga med batteri
rosa pärlor
röda gelé hjärtan


yttre:


klippa oss
färga håret
manikyr & förlängning
sola solarium
vaxa benen
bleka tänderna


packa i väskan:


fanny:
underkläder vanliga & bröllopsnatten
brudklänning
stayups med spets
handväska
silver skor
vanliga skor
smink
platt tång
hårfön
parfym
dagkräm
deo, duschkräm, body butter
förlovningsringarna
kläder dagen efter
huvudvärkstabletter
skoskavsplåster
sovkläder
tofflor
sminkborttagning
tops & bumullsrondeller
löshåret & klämmorna


alexander:


underkläder, vanliga & bröllopsnatten
kostym
skjorta
"slips"
väst
skor
parfym
marchettknappar
hårgelé
dagkräm
raklödder
ravhyvel
deo, duschkräm
vigselringen
sovkläder
kläder dagen efter





Kommentarer
Postat av: tessan

Åh hjärtat vad mycket det är kvar att göra! Jag lovar att jag ska hjälpa dig med det sista som är kvar att göra. Får bara hitta en dag när jag kan komma :) Saknar dig massor hjärtat! Älskar dig. puss puss din bästis

2008-05-16 @ 21:24:40
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback