fredagsmys!

idag har jag bara myst runt här hemma med älsklingen och med katterna (: skulle åkt in till stan med tessan, men vädret var inte det roligaste tyvärr. så stan blir det imorgon ist. jag träffade carro och sålde klänningen iallafall. iförd pyjamas, haha. var dock bara utanför porten men ändå (; jag är knasig jag. sen gick jag upp och kröp ner till alle i sängen och låg och kramades och pussades länge. så mysigt! sen gick vi upp och gick till affären och handlade frukost. gick hem, älsklingen åt frukost och jag började med middagen. det blev falukorv i ugn med ost, dionsenap och ketchup med hemgjord potatismos. gott! sen dammsög jag hela lägenheten och nu sitter jag här.

ska försöka hitta en fin tapet till vardasgrummet (: vi har bestämt att vi ska renovera både sovrum och vardagsrum nu innan bröllopet. vi har råd! vi hade räknat fel på bröllopsbudgeten och jag har inget kvar att betala. älsklingen har 6000 kvar på min vigselring och sen är allt betalat. underbart skönt (:

ikväll blir det bad, pyssla med frigolithjärtat och titta på film, sova tidigt. är trött idag.

hoppas ni får en mysig fredag! puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback