God dag!

håller på att laga middag. mums, är hungrig. älsklingen har precis varit och hämtat ut våran nya fina dammsugare (: det blev en sån här sov i tolv timmar. jisses vad skönt. vaknade halv tolv. orkade inte titta på båda filmerna i går. så jag har en kvar (: ska lägga mig och kika på den sen. idag är det lugnt. ska pyssla lite här hemma, blogga och mysa med kissarna. leveransen från ikea kommer på söndag. så jag har inget att montera just nu. kommer bli så fint när det är ihop monterat (: och skönt att få in mina kläder i en garderob. nu ligger dom i 16 flyttkartonger. jag trivs så bra här. älskar området. vi bor precis brevid ett villaområde. och nära vattnet. när man åker hit åker man förbi en stor hage med blommor och hästar i. underbart. älskar att bo här. sover riktigt gott om nätterna också. helt perfekt med andra ord. ska äta upp min frukt tallrik nu och sen äta middag.

hörs senare. ha en jättemysig dag! puss&kram (:



min kisse. sötnos.



Kommentarer
Postat av: Malin Inspriation & design

Åhhhh sikken liten livsnutare va???! Hihi. :D Tack för mejlet Snuffan! :) Kraaomsingen

2008-05-16 @ 18:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback