Jordgubbar

har badat i en timme och duschat, tvättat håret och gjort inpackning. så skönt (: pratat med tessan & thomas i telefon och sen älsklingen (: vi planerade morgondagen och så. har precis smort in hela kroppen och klätt på mig rena mjukiskläder, skönt (: ska ta en promenad nu. gå till affären och handla jordgubbar och mumsa på ikväll. sen blir det film med tända ljus. skönt med fredag! lugn och ro. precis vad jag behöver.

saknar verkligen alexander. ska bli så mysigt sen när han är ledig i veckan. ska vi åka till lägenheten med radio, lite mat och verktyg. hoppas vi hinner mycket första dagen (: kanske vi hinner både sovrummet och vardagsrummet den veckan. i hope. (:

nej, nu stänger affären om 45 min. ska hinna gå lite innan jag handlar. puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: tessan

haha.. köpte du också jordgubbar hjärtat! :) Tror nog att du var lika sugen som mig när du hörde att jag skulle ha jordgubbar ikväll <3 Söto.. Längtar tills i morgon, älskar dig jätte mkt! glöm inte bort tiden i morgon, vi ses utanför Åhléns vid ett! längtar! puss

2008-05-02 @ 20:41:16
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: tessan

haha.. köpte du också jordgubbar hjärtat! :) Tror nog att du var lika sugen som mig när du hörde att jag skulle ha jordgubbar ikväll <3 Söto.. Längtar tills i morgon, älskar dig jätte mkt! glöm inte bort tiden i morgon, vi ses utanför Åhléns vid ett! längtar! puss

2008-05-02 @ 20:42:03
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback