middag

är hemma hos tessan & thomas nu. jag känner mig som sagt inte alls kry. snorar och ögonen är glansiga. imorgon blir det verkligen vila. förutom att vi ska till ikea och fixa lite med bröllopet :$ känns inte som att jag kan koppla av innan allt är klart. hälsan tar stryk nu känner jag. men men. bara vi är friska på bröllopsdagen så blir jag glad (;

att kuta runt med roxie idag hjälpte mig nog inte, haha. vi var ute 1.5 timme på morgonen runt sex och sen 1 timme runt tolv. hon är verkligen busig! och stark. men det är kul och jag får verkligen röra på mig.

vi har ätit ost och skink paj med sallad och vitlöksbaugetter. gottgott (: snart ska vi äta mjukpepparkaka med glass och sen ska vi nog dra oss hem och sova. var inne på hälsokost idag och köpte nya vitaminer. hoppas jag blir lite friskare (:

ska nog vara lite social nu..! hoppas ni mår bättre än mig! puss&kram!!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Har du sett stoltipset hos mig?! =) Kram!

2008-05-23 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback