möhippa!

det blev ingen packning för mig efter frukosten :O mina tjejkompisar helena, my och tessan kom och överaskade mig. gissa om jag blev förvånad :D my åkte hit från hässleholm i morse vid sex.. hon hade sagt att hon inte kunde komma (: buse. sitter med en slöja på mig och en prinsesskrona, och en grön t-shirt med en tryckt bild på mig och alle (världens fulaste bild) så står det "möhippa, årets snyggaste par" :D dom började med att dra med mig in till stan och efter ett tag fick jag ögonbindel på mig och fick gå en bit. ett tag sprang vi.. och det var riktigt läbbigt. sen gick vi in på gilda och fick 60 min helkroppsmassage, så himla skönt (: sen åkte vi och åt och sen bowlade vi. jag skulle ha ögonbindel på mig varannan gång jag skulle bowla.. gick väl sådär ^^ nu är vi hemma och ska göra oss iordning, jag har ingen aning om vart vi ska. men kul ska det bli (:

tack för en underbar dag änsålänge tjejer :D så glada att jag har er.

puss!

ps. kort kommer senare.. får inte se dom nu (:



Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vad roligt! Längtar efter att se bilderna och speciellt den tröjan :) Ha en trevlig kväll!

2008-05-09 @ 20:18:44
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Åh vad roligt för dig gumman!!!! Snälla dem är!Önskar jag kunde varit med. Känner mig som en usel Svikis. :(



Får väl överaska dig när vi kommer upp i sommar stället? :)



Sov gott sen! Stor kram till dig!!

2008-05-09 @ 22:01:36
Postat av: Helena

Dte vra jätte kul gumma!

2008-05-10 @ 11:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback