mysig dag

har haft en jättemysig dag och kul kväll (: filmen var jättebra och slutet var mysigt! saknade älsklingen, men det var nog skönt för honom att vara hemma och ta det lugnt så fick jag och mysan ha tjejkväll (: sitter i sängen nu i nattlinne, måste verkligen byta våra duntäcken till sommartäckena. riktigt varmt. fast jag älskar verkligen att ha duntäcke ): kanske funkar ändå sen när vi kopplar in AC:n, vi får se. i natt är det sista natten i den här lägenheten. eller ja, jag kommer ju sova över hos mamma i bland, så sista natten är det nog inte (: men sista natten som boende här. blandade känslor. har bott här sen jag gick på lågstadiet. men nu flyttar vi till vårat första egna hem, jag och min alexander. ska bli så himla mysigt! där ska vi bo som nygifta, kanske skaffa barn (om vi inte hinner flytta till villa innan dess) och bara njuta av varandra. ser verkligen fram emot flytten. har packat ner rubbet i köket i kväll med mysans hjälp. nu ekar det i skåpen. men imorgon packar jag upp allt i köket hos oss istället. gillar att pyssla och fixa fint. ska sätta upp gardiner i morgon också. om jag inte minns fel så lämnade förra ägaren kvar några gardinstänger. bara sålänge, så köper jag nya när vi åker till ikea på ons eller tor. mamma har lovat mig att åka med mig och köpa lite smått och gott! ska bli mysigt.

idag på dagen var vi nere i huddinge centrum och shoppade lite. jag köpte lite från cult design. den där vita ljushållaren som man kan ha tre olika sånna "brickor" i. en som är vit med massa love text och hjärtan på och två rosa. blev jättefint (: sen köpte jag en tröja, grå stickad med knappar till älsklingen. tyckte den var så himla fin. tyvärr var den för kort på honom. lång som han är..! men vi ska gå och byta till någonting annat istället (: sen gick vi och fikade/lunchade på ett fik, satt ute i solen och myste med solbrillorna och shorts och linne. underbart väder! åt grillade mackor med kyckling, fetaost och ruccola. mycket gott (: köpte även en ögonfransböjare. fick tips av tjejen på kicks att även fast mina ögonfransar böjer sig själva så blir det ännu bättre med en sån.. lättlurad som man är, köpte jag en idag ^^ nejdå. dom är bra.

imorgon ska vi upp runt elva. sovmorgon! skönt. sen är det fullrulle hela dagen. sen kan vi koppla av. underbart (:

sovdax! hörs imorgon, ta hand om er. puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Malin

Kilar förbi med en kram till gumman! :D Fin du är på bilden. Men det är du ju alltid. :)

2008-05-12 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback