mysig kväll.

med tända ljus i kivi lyktorna och dirty dancing 2, godis och mjukiskläder. filmen har precis slutat och jag ska montera ner våra köksstolar, imorgon kommer företaget och hämtar dom. jupp. nu ska jag sätta igång och leta nytt bord och stolar. lutar åt plainebordet! stolarna är jag osäker på.. vi får se (: ska bli skönt iallafall att ha ett som vi trivs med. jag är så glad att vi får tillbaka varenda kr.. till och med frakt pengarna! tack för det (:

ska bli skönt att gå och lägga sig i nybäddad säng. alltid härligt med nya fräscha sängkläder (: som sagt, mani när det gäller byte av sängkläderna..! men men. ska försöka hinna läsa lite om jag hinner. är nog ganska trött sen. klockan blev ganska mycket nu ser jag. imorgon blir det sovmorgon!

torsdagen består av:

- gå upp runt tio, elva
- äta frukost
- fixa foton i ps till festprogrammet
- duscha, klä på mig, sminka mig
- väcka älsklingen runt halv ett
- göra frukost till honom
- åka till huddinge, hem till mamma & morfar
- gå ner till fotoaffären och framkalla kort till festprog.
- gå till banken och ta ut money
- gå hem till mamma och skriva ut massa text till festprog.
- äta middag hos mamma, umågs med morfar
- åka hem!

nej, nu måste jag sätta igång. puss&godnatt (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback