soffan snart klar

jag och mamma höll på att kämpa i ett par timmar igår med soffan, tillslut gav vi upp. men jag flyttade ihop delarna som de skulle vara :P så det gick iallafall att sitta i soffan. kalla oss inkompitenta :P men när dom inte har med en bruksanvisning och man är skittrött så blir det lätt att man står och kliar sig i huvudet. haha.

nu håller iallafall min händige alexander på med soffan, snart klar (: men ni får se dom snygga bilderna jag fotade igår. när soffan är helt sne pga av att den inte sitter ihop, hihi (:



har inte tagit bort plasten än på fossingarna.. så här är dom vita än (: ska bli krom..



så ser tyget ut och benen. (:

ni får se den senare hel och ihop monterad. är precis klara med den, men nu måste vi hoppa in i duchen.. ska tll huddinge och hämta ut foton som vi framkallat, sen kommer tessan och vi ska äta och sen kör mamma hem oss hit så ska vi ha tjejhelg :D hon sover här ikväll och imorgon kväll. massa mys med film, godis, bröllopspyssel, sola och ha kul (:

hörs sen. pusspuss och ha en mysig dag! (:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken snygg soffa! Ha en trevlig helg, kram Sandra

2008-05-30 @ 15:07:06
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Marie

Snyggaste soffan! Och bröllopsdukningen var finfin :D

2008-05-30 @ 17:06:07
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej gumman! Den är jättefin soffan. Dock är det inte samma tyg som vi har, det ser jag nu. Men vad spelar det för roll?



Hoppas ni kommer att bli nöjda med den!!



Puss & Kram!

2008-05-30 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback