städfreak

jag fick ett ryck efter maten och storstädade här (: skurade inne i badrummet, köket, dammsög, tvättade fönstrena och moppade golven. sen sorterade jag flyttkartonger. ställde ut de som ska ner i källaren, vinterkläder osv i hallen och städade upp allt i vardagsrummet. om nån dag kommer soffan hit och då kan det ju inte vara massa kartonger överallt.. hu. nu är det jättefint här. (: skönt. ska äta lite rocky road glass och titta på film.. det blir nog någon lättsam film, ska kika i filmskåpet vad det finns.. har massa filmer som jag inte sett än! men innan det ska jag ta en dusch och hoppa i säng och efter filmen blir det läsa om jag orkar (: mys! börjar bli trött nu.

hoppas ni har haft en mysig kväll?! (: puss&kram




dom här söta blommiga mary janesen vann jag på tradera, kom hem för några dagar sen. söta va (:


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration &design

VIlka söta skor!! Sådana hade jag fast helsvart sammet när jag var liten. :) Nostalgi! =)





Hörru Städfreaket! Kom hem till mig & städa lite va!!!! ;))





Gosen!

2008-05-27 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback