strängnäs!

sitter i bilen just nu (: konstigt det känns att blogga när det skumpar så mycket. pls att jag knappt ser vad jag skriver för att det är så ljust på skärmen ^^ men men, det får gå. kan inte skriva så länge, har en tendens att bli fruktansvärt åksjuk ): och vi har precis ätit bröllopstårta. den var jättefin och god! alla gästerna kommer få varsinn liten marsipanbakelse i vit marsipan som är sprayad i vitt/silvrigt skimmer. på kommer det vara små ceriserosa hjärtan och längst ner ett rosa "band" i samma nyans som hjärtana. våran tårta som vi ska skära i kommer vara som en vanlig prinsesstårta i stl. fast ist för alla rosa små hjärtan så kommer vi ha en maffig rosa rosett i marsipan uppepå. fint va (:

jag har även varit och gjort håruppsättningen. det blir den här.. lite rockigt och massa massa volym och upptupperat. kommer inte ha en ljussminkning utan sotat. hon som ska hjälpa mig med smink och hår var runt 25 och hade en cool stil. piercingar osv (: kul. jag kommer iallafall ha massa hår och det kommer gå ner till gumpen! ^^

nu ska vi in på ett piercingställe och byta min ring i läppen till en annan ring. hörs sen (: puss!





Kommentarer
Postat av: Marielle

Skitsnygg uppsättning. Den är inte alls sådär förmycket o super märkvärdig. Enkel och snygg:). LÄCKÖÖÖRT;)

2008-05-20 @ 15:50:13
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback