trötter

sitter och skickar vinnar mejl på tradera. tjänat en bra slant och det är ju alltid kul (: dom går rakt in på sparkontot. (: skönt att spara! sitter och slappar i soffan och tittar på ett tatuerar program. miami ink. jag är riktigt sugen på en till. någon text, något budskap. någon citat. vi får se. jag vet vart den ska sitta iallafall.

vi har legat i solen och halvsovit och läst med kissarna som sällskap. dom tyckte nog att det var jättemysigt (: sen gick vi till mcdonalds och åt lite mat, sen gick vi och handlade kött för 300 kr.. så det var en del kött ^^ sen köpte vi marinad och potatissallad och vanlig sallad. sen bananer som vi ska grilla med chocklad :D mums! ska bli mysigt att grilla ikväll. älsklingen min kommer hem vid kvart i åtta, då ska vi äta. gotti (:

sen ska vi åka till lägenheten och titta på golvet. ska fota golvet då och sen ska vi åka tillbaka och hyra film och ha det mysigt här hemma ikväll (:

nu ska jag kolla klart på reprisen av lyxfällan. sen vila lite. puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback