Underbara söndag!

myskväll på schemat ikväll. ovanligt va ^^ jag är verkligen en person som älskar hemmet. det är min borg. eller mitt slott (: har precis stekt pannkakor till älsklingen som jag packade ner i hans matlåda till jobbet och jag fick över några till mig själv också som jag ska äta snart. är inte så hungrig nu. har varit hos ann och ätit tårta och hållit i hennes 3 veckors bebis nikki. så himla söt (: längtar tills jag och alexander väntar barn. kommer bli så härligt.

ska montera ihop tv bänken efter jag ätit lite. hoppas det blir fint. men det tror jag (: får fota sen och visa här.

så vad kommer min hemmakväll bestå av..? ägaren till hunden ändrade tiden från idag tills imorgon, så jag ska montera ihop tv bänken som lär ta ett tag. sen ska jag städa badrummet och bädda rent i sängen. sen blir det massa tv tittande. kl 21 är det sanningens ögonblick. som jag ska titta på!

nu - pannkakor med jordgubbssylt & montera tvbänk! pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Det blir säkert jättefint med tevebänken gumman! Lycka till med monteringen. :) KRAMS

2008-05-18 @ 18:53:43
Postat av: Paulline

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2008-10-14 @ 08:12:17
URL: http://paulline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback