världens bästa <3

jag har minsann världens bästa pojkvän!! han kom hem och hade med sig frukost från mcdonlads och jag blev glad, var jättehungrig när jag gick och la mig vid 04.. :/ nu är jag mätt efter två toast och en apelsin juice. han duschar nu, sen ska vi krypa ner i sängen och sova. snart kommer soffan :D ska bli så kul.

han blev jätteglad för allt jag fixat här hemma (: söten ♥ hur kan vi vara på himla pigga?! går runt här och skrattar och har kul och klockan är 06:08.. men men, ska bli skönt att somna om ett tag.

hörs om några timmar. puss&kram.



min sötnos.



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Alex är så gullig! :) Du slänge rupp bild på soffan sen va?! Nyfiken i en strut! :D Ska bli skönt med en soffa nu va? I den kommer ni kunna mysa och bre ut er ordentligt i. :)



Hoppas du få ren bra dag! Kramisar!!!

2008-05-29 @ 09:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback