2 år och 5 månader

firar vi idag.. eller firar och firar.. vi firar bara 1 år och 1 halv år.. men jag ska ändå till farsta snart och köpa älsklingens favorit te (: hans är slut.. en liten present iallafall! tänk att det var 5 månader sen vi stod i brudklänning och kostym och sa ja till varandra. 5 månader sen vi blev man och fru. tiden går verkligen fort! jag säger ofta att vi har varit tillsammans i 1,5 år.. för det känns inte som det är 2,5.. sjukt. tiden går fort när man har roligt ^^ har aldrig trivts så bra med en människa förut. alexander är en person jag kan stänga in mig med i månader utan att tröttna på att inte se andra folk. han är den snällaste människan jag känner. och någonsin känt. jag älskar honom av hela mitt hjärta och hela min själ. du är verkligen min själsfrände älskling! tack för att du är du!

grattis älskling på våran 2 års och 5 månaders dag och 5 månader som gifta! älskar dig verkligen!



bild från våran 1 års dag och våran förlovningsdag! (:


Kommentarer
Postat av: tessan

grattis hjärtat! Ja tänk vad tiden går fort :)

Ni är ämnade för varann så är det bara, det kommer alltid att vara du och han resten av livet! <3

älskar dig! puss din tessan

2008-11-06 @ 12:21:16
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Tanya

Oj, missat helt att svara på din kommentar.. Men dekoratör, det har jag för mig att jag läst tidigare nu när du säger det =) Men hur ser en sån utbildning ut? Inriktar man sig mot en viss genre då, typ inredning eller mode m.m? Spännande å se vad det leder till i alla fall, hoppas du hittar nått passande =)

2008-11-06 @ 12:31:28
URL: http://datsmore.blogg.se/
Postat av: Pinar

Hoppas det blir många, många fler år!

2008-11-06 @ 17:46:02
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: fanny

pinar: det vet jag att det blir! :) va söt du är <3

2008-11-06 @ 17:52:53
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Annica

Ni är så fina tillsammans och ni kommer säkert få många, många fina år tillsammans.

2008-11-06 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback