Helg!

helt underbart med helg. det är någonting speciellt. en känsla som sprider sig i lägenheten och inom mig. massa, då menar jag massa tända ljus, doftoljor som luktar vanilj, tre mysiga katter som håller mig sällskap här inne, chaite i en storkopp och idol på tvn. är sugen på någonting, kanske letar i skafferiet efter någonting gott. mörk chocklad vet jag att vi har, mums! och nyttigt (:

efter idol ska jag försöka fixa ihop ett kollage. en av mina bästa vänner letar lägenhet och har en sån himla mysig inredningsstil. har ni sett "underbar och älskad av alla" så vet ni. hennes lägenhet i gamla stan som är fylld av retrodetaljer, murrigt, second hand och loppisfynd, ljusslingor och mysiga öronlappsfåtöljer. hon har frågat mig om jag kan hjälpa henne att inreda, och gissa om jag blev glad! det ska bli så himla kul. vet att hon vill ha en prickig tapet i köket iallafall. sen får vi knåpa ihop allt tillsammans (: ska antagligen ner till henne i hässleholm och fira nyår så kan vi planera! kommer bli skoooj (: så håll koll här på bloggen ikväll, så får vi se om jag knåpat ihop någonting (:

ha en underbart mysig kväll!! puss&kram!!



den här är påväg hem till oss! dock är min inte beställd för 900 kr från rädda barnen.. så rik är jag tyvärr inte.. min kostade 19 kr och är 30*40 cm (: ska hänga i hallen i en svart eller vit ram. fin fin fin!



Kommentarer
Postat av: Mysan

du är bäst gumman, vet du det? blir så himla glad du måste boka biljetter direkt efter thailand<3<3

2008-11-14 @ 23:10:18
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vart kan man få tag på ballerinan? Den är så fin. Jag har sett den på Rädda barnen.

2008-11-14 @ 23:35:09
Postat av: Malin Inspiration & design

Oj då, 19 kr. Vilket kap!! Vart har du hittat den. Vill själv ha en. :) Ha en fin Lördag! Kramisar

2008-11-15 @ 10:52:38
Postat av: Jennie

Det skulle vara jättenällt om du ville svara på vart du hittat ballerinan. Jag har försökt att "goggla" efter en högupplöst bild men inte hittat någon. Svara i en kommentar efter mitt inlägg eller i ett mail, för du ser väl min mailadress? Vore snällt om du ville svara. Jag gillar eran inredningstil.

2008-11-15 @ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback