home!

nu är jag äntligen hemma, så jäkla trött. har varit en trevlig kväll med mycket skratt, god mat, underbara människor och ost, kex, vindruvor och baileys i kristallglas. glamoröst va (; fick skjuts hem av mammas kusin som bor i närheten här. det var skönt att slippa ta bussen hem i mörkret.

ska snart krypa i säng, trött som sagt och imorgon ska jag upp och åka in till stan och fika med helena, måste ju träffa min bästis innan vi åker på tisdag! det blir mysigt! ska städa undan lite i köket och samla ihop alla mina kläder som ligger slängda överallt här, provade alla kläder jag äger idag typ.. och alla ligger överallt (: jag är precis som jag var när jag var tonåring, haha! (: tur att alexander står ut ^^ känns bättre att gå och lägga sig när det är städat.. skönare att vakna upp då.

ska bli underbart att krypa ner i sängen. och ta bort sminket.. skööönt.

nej, ska sätta igång nu, annars fastnar jag väl här (; puss&godnatt!





snygg va.. haha. tog den nyss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback