I've seen this room and I've walked this floor

så himla trött. ögonlocken håller sig knappt öppna. men jag måste, annars missar jag massa roligt på tv.. och det får jag inte. sen kommer jag ha svårt att somna sen. så jag får helt enkelt stå ut, vilket dilemma, haha.. illa (: sitter och tittar på two and a half man. och snart börjar simon och tomas och sen city akuten.. jag blev fast när dom visade reklamen.. vad har hänt med tjejen som ligger på sjukhussängen lixom.. gula ögon?! kissarna ligger och myser med mig i soffan, dom värmer mig verkligen..

nej nu svamlar jag bara. ska kika vidare på tv (: ha en supermysig kväll. det har jag!!

ps. jag har hittat en sjukt snygg skinnjacka på hollies.. look at this, måste till den affären! en sån vill jag haa!





Kommentarer
Postat av: Tanya

Låter som du har en mysig kväll framför dig =) Förrästen, har du hittat en utbildning du vill gå? Kram

2008-11-03 @ 19:31:06
URL: http://datsmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback