Lördag!

hoppas ni har sovit gott? det har jag. hade lite svårt att somna i natt bara.. låg och vred och vände på mig, men tillslut när jag pratat med älsklingen en stund så kunde jag slappna av (: skönt! vaknade vid elva och satt mig vid datorn och åt frukost. sitter och dricker mitt te nu och ska snart hoppa in i duschen och sätta i linserna sen. och sminka mig och klä på mig.. ja, nu vet ni exakt vad jag ska syssla med (;

sen ska vi hem till tessan vid tre tiden och fika lite och sen kör vi hem till mamma och alexander lämnar mig där och sen åker han vidare och köper stringhyllan! det blev inte den på bilden jag visade igår. det blev en annan, lika fin, men mycket billigare! :D det gäller att hitta guldkornen.

ska fixa lite saker i photoshop nu och sen ska jag sätta igång! slå in paket och så. hoppas ni får en mysig dag! vi hörs senare. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback