nostalgi

när jag och mamma bodde i usa när jag var liten.. (hon pluggade och jag gick i skolan) bodde där i nästan ett år om mitt minne inte sviker mig. vi gjorde ett sjukt gott amerikanskt godis där.. och jag har (och mamma) velat få tag i receptet! men det är omöjligt.. nu tror jag dock att jag har hittat det och jag och mami ska baka någon dag! ringde henne och var skit glad. hah. hoppas nu bara att det är det vi bakade. men det tror jag! mums!

här har ni receptet.. visst låter det gott! *dreggel*



Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Guuud så gott! Men jag gillar inte kokos (milt uttryckt hihi), tror du det funkar utan eller förstörs hela alltet då? :)

kram

2008-11-03 @ 21:26:21
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback