segproppen

måste komma i säng snart. men jag pratar med ann på msn. och när vi pratar går tiden för fort. det går inte att förklara. det är bara ann och fanny som förstår. men först ska jag hänga tvätt och plocka undan i köket.. guuud va det låter lockande. urk. måste masa mig upp ur soffan nu.. vad hände? alla timmar bara försvann ikväll, haha. illa illa.

imorgon ska vi ses iallafall, jag och ann och ta en mysig fika. det var ett jättebra förslag som jag tackade ja till på en gång! jag saknar henne. mycket. hela tiden. tänk när vi var 13, 14 och busade dagarna i ända..

god natt sötnosar (:



Kommentarer
Postat av: Åsa

Brukar du köpa Cd-skivor?

När köpte du en CD-skiva senast och vad var det för skiva?



Ha en bra dag!

2008-11-14 @ 09:21:14
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback