stringhyllor

letandet är over. nu har vi två stringhyllor. haha. skulle ju bara köpt en. men när man får ett sånt himla bra pris, så passar man på.. sen säljer man ena dubbelt så dyrt på tradera igen. alex kallas mig affärskvinnan.. jag gör mycket fynd och säljer dom dyrare sen. how can blame me? (: allting vi sålt på blocket osv har vi sålt dyrare än vad vi köpte det för innan. bra va (;

nr tre och fyra är våra nu.. funderar på att spraymåla dom vita gavlarna svarta.. eller så behåller jag dom vita.. det är "vanliga" gavlar jag vill ha, så det blir nog att vi säljer nr fyra. skulle vilja ha en lite mindre också.. med två hyllor, måla den vit och ha i köket brevid kakaoplanchen och ha kokböcker i. vi får se (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback