tacos fredag!

ikväll åt vi tacos till middag som vi inte ätit på hundra år.. så det var jättegott (: bra start på en mysig helg! ska snart göra en kopp te och tända ljus här inne i vardagsrummet, idol börjar ju vid ått (: myspys! vet ni vad? vi har fått bredbandsbolaget nu och har riktigt snabbt internet. 100 mbit / s. tar mindre än en sek och öppa en sida.. sjukt skönt! :D trådlöst har vi också. så nu slipper jag min sega 3G dosa (: wiiiih. och imorgon ska baby koppla in hemtelefonen också (: så jag får babbla i kobratelefonen!

idag har det varit en jättemysig dag! träffade ann, hon hämtade mig med nikkie. hennes dotter. sen gick vi runt i farsta.. fikade och babblade på. jag hittade mina ramar som jag letat efter på lagerhaus, måste missat dom sist. men nuså (: ska visa dom också..

här kommer middagen iallafall (: puss&kram.









älskar nya iittala glasen! supersköna att dricka ur.



Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-22 @ 19:55:50
Postat av: Åsa Lindström

Hej!Vi har skickat meil till er på fel address.Skicka till mej så vi kan svara istället.Ha det PUSS Mimmi. Hej på er! Skönt att veta att allt är bra med er, och att ni har det så bra.Vet inte hur det gick till, men helt plötsligt kom det du skrivit från Thailand upp på skärmen!? Har försökt komma ut på internet från din dator, men det går inte. Nu är jag hos Mimmi och försökte gå in på den adressen du gav mig men det gick inte heller. Morr. Fick ni sms:et jag skickade lagom tills ni skulle landa? Hoppas det. Med katterna är det bra. Sigrid har vant sig och hon och Lucifer leker(jagar varandra),och då sitter Vera och tittar förvånat på med sina stora gröna ögon.Skrev till er från mailadressen Mimmi har inlagd på sin dator. Vet inte om du läst det, men där skrev jag att ni måste tala om var Alex har sin dosa så jag kan betala hans räkningar. Helst innan måndag då jag ska vattna, så jag slipper åka tillbaka bara för att hämta den. Hoppas nu att det här mailet kommer fram till er.Ha det nu så mysigt ni bara kan och var rädd om er!!!!! Tusen pussar och kramar till er från oss här hemma. Ps. Här är det massa snö. Hoppas det ligger kvar tills ni kommer hem(och över julen med för den delen)

2008-11-22 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback