thailand 21 november

idag vaknade vi lite senare, runt sju. tank om man var sahar morgonpigg hemma ocksa (: vi gick upp duschade, tvattade haret och kladde pa oss.. det var riktigt skont att tvatta haret. igar fick vi varsinn oljemassage i en timme (kostade 70kr) och tjejen som massaerade mig masserade mitt huvud ocksa med sina flottiga hander... hahah! sag ut som ett smorpaket.. (: vi shoppade lite igar. jag bestalle tva st kuddfodrali thaisiden. jisses vad fint tyg. handgjort ar det. kommer bli sa fint! jag borjade med tva st, for att se hur det blir, ska hamta dom ikvall! sen kopte jag ett fotoalbum, jattefint, gjort av naturmaterial med en broderad elefant pa.. far visa sen nar vi kommer hem! ska iallafall satta in alla foton vi framkallar harifran sen. jag tror dock att jag blevlite lurad! det galler att kolla runt! kopte mitt for 70 kr och pa ett annat stalle kostade det 30 kr, dock inte lika fint.. jaja (: alexander kopte en laserpenna som lyser gront.. dom kostar tydligen runt 1500 kr pa ebay.. och han gav 200 kr. killar sager jag bara :P vad ska han ha den till lixom? sen at vi en god middag, chicken satay med ris och banan milkshake for ynka 60 kr tillsammans! billigt va (:


idag ar det mulet, sa vi ska passa pa att aka till patong och shoppa! jag koper verkligen bara det jag vill ha, forra gangen vi var har shoppade jag sa sjukt mycket onodigt! jag har bara gjort av med 600 kr sen vi kom (: och fatt massage, pedikyr, shoppat, atit och druckit! billigt. vi kommer knappast gora av med vara 20.000 vi har med oss.


imorgon aker vi pa en utflykt till phi phi och bambo island. ser helt sagolikt ut pa bilderna.. hoppas vi far se apor! (:

nagon fragade vart vi ar.. vi ar i phuket, pa kata noi, hotellet heter katathani.. (tror det stavas sa)

hoppas ni har det jattebra dar hemma! vi hors snart igen (: massa pussar&kramar! och alexander halsar har ocksa!



Kommentarer
Postat av: Amanda

åh vad jag blir avundsjuk, vill också till Thailand!!

2008-11-21 @ 04:23:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Amandalarsson
Postat av: Madde o Abbie

Hoppas ni har en helt underbar resa :) Ser fram emot att få se bilder när ni kommer hem! Kram fr. Madde och Abbie

2008-11-21 @ 06:13:23
URL: http://maddes-cali-dreamin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback