thailand 25 november

usch va varmt det ar idag! vi lag pa stranden ett tag, men nu sitter vi har vi datorerna lite och surfar runt (: luslaser mina inrednings tidningar har pa stranden och nar vi kommer hem ska vi satta igang med lite sma projekt! ska bli kul. vill inte gora allt for mycket innan jul. i december ska vi bara gora mysiga saker! har planerat massa som ska goras nar vi kommer hem! jag har faktiskt lite hemlangtan nu! den kommer och gar. saknar mamma, mormor, kompisarna och vara sma katter! ah ): men om nagra dagar far vi ju ses igen! (: vi kommer hem den 3 december da ar vi bjudna pa middag hos alsklingens foraldrar.. planet landar halv fem pa dagen. den 4 dec ska vi julpynta och tanda forsta ljuset i adventsljusstaken.. battre sent an aldrig typ (: den 5 dec ska vi in till stan jag och min alskling och spana efter julklappar till andra och till oss sjalva. vi kommer ha over mer an 10.000 kr fran thailandsresan.. gor knappt av med nagonting har och det kanns skont att kunna lyxa till det lite nar vi kommer hem ocksa. det blir en mysig dag pa stan som sagt med julklappskop, fika och bara mysa av att det snart ar jul! den 6 dec firar vi 2,5 ar tillsammans! tank vad tiden gar fort! lika kar fortfarande (: om inte annu mer! den 7 dec ska vi pa julbord jag och alexander pa ett mysigt slott och sen blir det julmarknad pa bade grona lund och skansen. baka pepparkakor, lussebullar, sitta trotta den 13 dec framfor lucia pa tv med massa levande ljus. ah, jag alskar julen! jag ar inte bra pa att vara i nuet.. haha (: nu ar det sol och bad som galler, men fy va mysigt det ska bli att kommer hem sen! borta bra men hemma bast!

ikvall ska vi bara ta det lugnt, ata pa nagot mysigt stalle och sen ska vi skriva vykort pa balkongen och dricka te pa kvallen. mysigt! vi hade helt glomt av vykort... sa jag hoppas att dom kommer fram innan vi kommer hem :P igar kopte vi flera storpack (200 st i varje) med rokelser. alskar sant och har ar det sa himla billigt.. fick sakert 600 rokelsepinnar for 40, 50 kr.. det kommer lukta gott hemma hos oss sen (:

nej, nu tror jag internet tiden snart ar slut. imorgon vet jag inte om jag kommer skriva. vi ska pa en dagsutflykt med bat.. ska till phi phi och bambo island.. och pa vagen aker vi forbi monkey beach :D kul va. jag alskar apor. vi ska pa apsafari ocksa nagon dag. sa man far klappa och mysa med dom (: underbart., sen ska vi hya en longtail boat (en san som ar pa bilden) och aka ut nagon dag! mysigt va :D

ta hand om er nu, sa hors vi snart igen! puss&kram fanny och alexander.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback