Tre. Three. Trois.


Tre saker jag går igång på:
hitta fynd på loppisar/second hand/blocket. en stor kopp te & massa tända ljus. kärlek!

Tre saker jag inte kan vara utan:
Familj och nära vänner. Min förlovnings ring och min vigselring. Våra katt-skatter

Tre saker jag ångrar:
Jag ångrar ingenting!

Tre saker som gör mig glad:
En mysig kram från alexander. Våra katter som alltid håller mig sällskap. Laga mat!

Tre saker som gör mig arg:
Människor som snackar skit. Människor som ser ner på andra. Svek.

Tre människor jag beundrar:
Mig själv efter allt jag gått igeom och ändå står upp på benen och är en av de gladaste och lyckligaste personer jag känner. Alexander som varit så stabil i vårat förhållande när jag inte varit det. Min mamma som klarade av att uppfostra mig helt ensam som sjuttonåring.

Tre saker jag skulle vilja göra (och ska göra):
Bygga en stor funkisvilla med moderna inslag, med massa funktioner och bekvämligheter som passar våran familj. plugga vidare på högskola och skaffa mig ett bra välbetalat jobb som jag trivs med. skaffa barn!
.

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
thaimat med kyckling wook, lax i ugn med ugnsgratinerade grönsaker. pasta med olika pastasåser.

Tre TV-program jag ser:
two and a half man. roomservice och desperata husfruarna.

Tre saker på önskelistan:
några hundra tusen så vi kan sätta igång med renoveringen NU (: Ett extra jobb. snö på julafton.

Tre bloggar jag inte kan vara utan:
Min.. för den skriver jag av mig i.. tips, vardag osv. det finns för många bra bloggar för att bara lista tre st..!

Tre bloggar jag utmanar:
Alla som känner sig manade (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback