twinkle twinkle little star..

ska sova snart. ögonen är trötta och det glädjer mig, för då kan jag somna (: jag har slutat med sömntabletter jag gått på i ett x antal år och det har inte varit lätt, men har jag ett mål, så fixar jag det! nu är det nästan en månad utan slummerpillrena. jag är bra! mycket bra (: ska plocka in i diskmaskinen innan och ta en snabbdusch. sen krypa ner i mysiga, mjuka, varma sängen och gosa. älskar våran säng! och jag är så himla nöjd med vårat fina och harmoniska sovrum i vitt och ljusgrått. det är det enda rummet i bostadsrätten som är helt klart.. förutom vissa småsaker som handtag på mina vita högblanka garderober, byta benen på sängarna från ek till rostfritt (vi köpte dom billigaste som fanns när vi köpte sängarna, allt blev så dyrt ändå :P) och sen ska vi fixa taklampan.. måste sätta en lös lampknapp någonstans så det går att tända.. nu sitter knappen gömd bakom min garderob..! men jag är riktigt nöjd med hela sovrummet. allt känns så lugnt och mysig och fin, även fast det är ljust och mycket vitt så är det underbart. it's like heaven! så det ska bli en fröjd att sova.. som alltid (:

nu - plocka lite i köket och sen duscha, läsa, titta på two and a half man på tv (på min fina vita samsung) och sen sussa!

god natt! puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Ja precis.. onödigt.



Ja supersmarriga! Du får berätta sen hur det blev utan kokos :) Ryser bara jag tänker på kokos hua hihi :)



Kram!

2008-11-04 @ 01:01:59
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Mysan

jag är så stolt över dig<3<3

2008-11-04 @ 15:43:09
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej Sveeej! Så duktig du är som slutar med sömnpillsen. :) Och vad skönt att det går så bra. :D



Ha en skööön kväll! Kramsingar!!





2008-11-04 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback