underbart

har haft en sån himla mysig söndag! lycklig i hela kroppen, och njuter för fullt  vi klädd på oss och åkte ner till ica, solen sken och vi var på riktigt bra humör. gick hand i hand inne i affären och plockade på oss skinka, salami, skinkost, ost, frallor, risgrynsgröt och sen åkte vi hem. älsklingen dammsög och jag gjorde frukost! sen åt vi länge, pratade och myste. flyttade oss över till vardagsrummet och låg och kramades på golvet, hånglade så jag blev helt röd över överläppen.. skäggstubb säger jag bara.. aj! (: satt med bara överkroppar och kramades och lyssnade på only you. mitt hjärta slog så hårt så det kändes som hela kroppen pulserade och hjärtat skulle flyga ut ur kroppen. så kär. går inte att förklara. en perfekt start på dagen. du och jag älskling!

har precis duschat och rakat benen, peelat mig och tvättat håret. ska åka till farsta och köpa älsklingens favoritte som är slut. sen får vi se vad kvällen bjuder på. middag iallafall (: mysigt! har tre filmer jag ska titta på! ska iallafall ha en riktigt mysig söndag! hoppas ni också har det! puss&kram!



just nu krävs det väldigt mycket för att slå ner mig, göra mig ledsen och gråta.
aldrig förut har jag njutit så mycket av livet som jag gör nu.. det blir bara bättre
och bättre. jag känner mig stark, glad och otroligt lycklig! du är det bästa som
någonsin hänt mig. tillsammans klarar vi allt. jag älskar dig alexander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback