zZzzzZzz

nu är både jag och alexander som två sömngångare.. gud va trött jag är! och fryser gör jag också. så jag har bylsat på mig massa kläder. hoppas jag får upp värmen snart (: älsklingen gör frukost och jag sitter och försöker vakna till liv. vi somnade ganska sent i går.. runt halv tre. tiden går så himla fort..!

efter frukosten ska vi hem till mamma och hämta sakerna vi ska sälja idag. och jag hoppas att allt blir sålt. orkar inte släpa hem allt igen sen. eller så dumpar vi det på en secondhand butik om det finns någon i närheten. det blir bra! måste ner i källaren också och hämta upp en kartong med ljusstakar och sånt som ska med.

idag kommer jag vara mitt slappaste jag. får se om jag orkar ta på mig lite mascara annars skrämmer jag väl iväg alla (; eller så blir det bara naturell (:

nu ropar älsklingen att frukosten är klar! vi ska mumsa på fullkornsrostbröd, vårat andra bröd är slut! gott (:

hoppas ni får en mysig dag! vi kanske ses på loppisen (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Hej!

Jag kom på att ni väl använde sån där utslätande tapet i erat vardagsrum innan ni målade? Var det bra? Vad kostade det? O måste ALL gammal tapet bort först, eller gör det inget om det sitter lite här o där? Vi rev nämligen all tapet i sovrummet man all gick inte att få bort (vasstapet längst underst) så det blev ett skitdåligt resultat. Nu skulle vi behöva göra likadant i hallen, men älsklingen vägrar riva igen o vill måla direkt på det som redan är målat (men det är helt bubbligt eftersom det e så många lager tapet) men jag vill göra det ordentligt den här gången. Men vi kommer antagligen få samma problem med att riva ner precis all tapet den här gången med, så kanske inte sån tapet funkar då? O skulle vi kunna använda sån tapet PÅ det redan målade nu i efterhand i sovrummet? Hehe, du kanske inte ens kan svara men jag gör ett försök :)

Kram

2008-11-09 @ 13:36:28
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback