älska

älska. man vet när det är på riktigt. man vet när det är äkta. hjärtat bultar hårdare, händerna känns fuktiga och kärleken sprider sig i hela kroppen, från topp till tå. älska betyder mycket. älska betyder trygghet, livet. utan kärlek finns jag inte. älska är lika viktigt som att andas. att snudda läpparna mot dina, känna dina andetag blandas med mina. ditt hjärta slår ikapp med mitt. då lever jag. i dina armar. där vill jag leva föralltid. i dina armar vill jag dö. bland såpbubblor som leker runt i luften vill jag stå nära dig, naken, blottad och bara din. precis som det ska vara. när det är nära så nära så din hud bränner mot min och du viskar att du är min föralltid.. det är först då jag vet att jag existerar, att jag lever. livet förvandlas från en bubbla till det bästa som någonsin hänt. för när du är här är allt underbart. 

 

jag älskar dig. älskar dig förevigt. för alltid. sålänge jag andas, så länge mitt hjärta slår. du är min evighet.



Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

sv; tack! :) jo jag vet, skulle gärna vilja ha dem, men dem är alldeles för dyra för min "halvstuderande"-plånbok :)

kram!

2008-10-30 @ 02:33:52
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: M

Jag provar igen=) Kan inte du berätta var du fann papperskorgsgubben som klistermärke? Tack på förhand!

2008-10-30 @ 12:08:16
Postat av: fanny

m: jag har försökt att hitta sidan igen.. men hittar den inte :( sökte på klistermärket på papperskorgar ute tror jag.. prova! hoppas du hittar! :)

2008-10-30 @ 13:18:13
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: M

Tack för ditt svar! Jag hittade sidan efter lite letande och har mailat dem nu, hoppas jag också får köpa=) Har precis som du också alltid gillat dom klistermärkena=)

2008-10-30 @ 14:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback