älskling!

om några minuter kommer min skatt hem igen!! känns som en evighet sen han åkte och det var det också..! funderar på att sätta på en film och titta på. får se om vi orkar med hela filmen eller om det blir paus och se klart den imorgon. imorgon ska vi baka kanelbullar! ska bli riktigt mysigt (: sen blir det lite småpill här hemma. ska ta en sväng till bauhause också och köpa kabel-lister till tvn i sovrummet. blir lite snyggare än att ha sladdarna hängandes på väggen som det är nu (; sen ska jag lägga ut massa tradera auktioner.. drar mig lite, måste förminska alla i photoshop innan.. men men, det går fort! sen lagar vi en god middag ihop och njuter av ledigheten, även fast det är måndag! lyxigt värre!  

ska gå ut i köket och koka en kanna med tevatten. blir nog grönt chaite, känns höstigt med kryddigt te. tända ljus (vi ska till ikea på onsdag med amie och hennes sambo och då måste vi köpa stearinljus.. ljusen tar slut snabbt här hemma) och kura ihop oss i soffan med varsin kopp te och se på film! mysig kväll! hoppas ni har det också!

nu hör jag hissen komma! puss&kram.



jag älskar dig gubben!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback