Dörren

nu är jag nästan klar med dörren. ska låta den torka och imorgon målar vi ett till varv. är riktigt riktigt nöjd! ångrar inte alls att jag målade den svart (: passar jättebra in i hallen med det andra svarta och vita. svart, vitt och retro gillas hemma här!

den ser flammig ut på korten.. och det kanske den är också.. tror dock att det är för att den är torr på vissa ställen, men inte på alla.. hur som haver.. om det är flammigt imorgon, ruggar jag upp ytan lite med sandpapper och målar ett varv till (: har halva färgburken kvar och köpte bara en halvliter.. så det var en billig makeover..! passade på att måla dom fula handtagen på dörrarna också. blev bra!







ursäkta röran i hallen..  



nu måste jag duscha och komma isäng.. trött! och imorgon ska jag upp till lyra vid 12.00 och sen ska jag och baby ha myyysigt (: han är ledig nu i 7 dagar!!! U N D E R B A R T !!

god natt! (: puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Nicole

Det blev skithäftigt!! Tänk om man inte hade hyresrätt!! Smart idé där med handtagen också!!

Kram Nicole

2008-10-24 @ 08:45:33
URL: http://sybubblan.blogg.se/
Postat av: Evelina

gud så SNYGGT det blev!! skitfränt! men du har bara målat insidan?

det där med att det ser ojämnt ut är med all sannolikhet att det inte hade torkat ordentligt, det tar ju ett tag!

Vilken lyx att ni får träffas så mkt, att alex är ledig så länge!!



kramar söta

2008-10-24 @ 09:50:43
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Una

Super coolt:) Har själv målat alla retro bruna dörrar i vår lägenhet vita, blev sååå stor skillnad, det krävdes 3 lager(ett lager grundfärg och 2 "glasyr" lager) dock för att få ett bra icke flammigt resultat, men svart färg täcker mycket bättre ser jag på dina bilder, kram!

2008-10-24 @ 11:43:56
URL: http://greenrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback