Fredag!

hoppas ni sovit gott! jag har haft frossa och mår illa. usch! men det känns lite bättre nu. är bombsäker på att det är nya p-pillrena som spökar! så psykologbesöket blev inställt, känns dock inte som en förlust.. känns inte som att jag har så mycket att säga där längre.. allt börjar lixom klarna! nu känns lyra viktigt! där jag ska jobba med mig själv och mina mål, framtidsplaner! på tisdag ska jag ta med mina gymnasiebetyg. jag vill som sagt plugga vidare och få en välbetalat jobb! så plugga och jobba extra blir det nog (: antagligen på coop som vi handlar på.. där har dom 100% ob på kvällar och helger. och man tjänar bra! min kompis jobbar där också.. så det ska bli roligt! ska dit med mitt cv någon dag.. att jobba i mataffär är inget jag vill göra i längden, men ett bra sätt att tjäna pengar på medans man pluggar

sitter och äter lite frukost.. har inte fått in mig någonting sen jag gick upp elva.. men nu så. hungrig som en varg är jag! äter knäckebröd med ost och en kopp örtte.. snällt mot maowen! har ringt lite samtal, bla till skärholmens loppmarknad (numenar ligger den i vårberg) vi ska iallafall stå där den 9 november och sälja allt som inte kom upp på tradera, inredning, kläder, skor, prylar.. ja vi ska verkligen rensa! skönt och hoppas på lite pengar också (: vi har bordet precis när man kommer ner från trappan.. så folk kommer se oss på en gång. bra! jag gillar att rensa, att ha det luftigt i skåpen. och bara ha det man använder (: förutom kuddar osv.. sånt byter man ju hejvilt.. ska kolla upp ett bålrecept tills imorgon också. jag är ju nykterist javisst.. (gillar inte att dricka och vara berusad) så jag och alexander har köpt en cider på glasflaska, gott! men till dom andra gästerna ska det finnas god bål i en stor svart kittel.. så vi får se vad det finns! kom gärna med tips! mamma hämtar mig vid 15.00 och då ska jag ha packat väska och så (: tar med mig mitt duntäcke och kuddar.. haha. jag är inte enkel.. riktigt krånglig när jag ska sova borta. fast det händer så sällan, så mamma får väl stå ut :P sen ska vi fixa massa hos henne. städa, pynta, dekorera och ha oss. ikväll blir det middag hos henne, älskade alexander kommer förbi innan han åker till jobbet och äter med oss (: sen ska jag och mami kolla på idol såklart och ha myskväll! låter riktigt bra tycker jag (:

ha en riktigt mysig fredag nu allihopa! ta vara på dagen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback