Fredagskväll

mys i soffan! datorn i knät och "ensam mamma söker" på tvn. mätt och belåten efter middagen. det blev jättegod thaimat! starkt och god smak (: här har ni receptet. jättegott med lite apelsinsmak! (:

det var kul att gå på second hand idag med cassandra! vi var där i 40 min och kikade på allt. köpte en bok till mig, en inredningstidning, en bok till mamma och vattenkannan (: 20 kr för böckerna, 2 kr för tidningen och 10 kr för kannan. billigt och bra!

fick hem filmerna från cdon! wii  så ikväll blir det filmmys i sängen. älsklingen kopplade in dvdn därinne innan han åkte till jobbet. köpte hem lite naturgodis också, ska hälla upp det i en skål och tända lite ljus och lägga mig på sängen (: myspys!

hoppas att ni har en jättegosig fredagskväll! njut! puss&kram.





Kommentarer
Postat av: isa

så du köpte aldrig stövlarna? synd, hade velat sett de på tradera?

2008-10-17 @ 23:15:25
Postat av: fanny

isa: jojomensan, stövlarna köptes också (: kan fota dom så kan du få köpa dom av mig för 125 kr? det är stl 41.. men jag prövade dom och jag har 38.. inte som en 41 alltså. mer som en 39 :) mejla mig om du vill att jag ska fota dom. [email protected]

2008-10-17 @ 23:19:32
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: isa

men menar du då 125:- med frakt eller utan frakt? men jag har 40-41, så de kanske inte passar då. hmm

2008-10-17 @ 23:43:47
Postat av: fanny

utan frakten :) men den går nog bara på 44 kr. jag mätte undersidan nyss och dom är 26.5 :)

2008-10-17 @ 23:53:45
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: isa

ok, men tyvär, då är de nog för små för mig, men sätt ut de på tradera vetja, köpte mig flera par vintage stövlar ida btw på en loppis för 10:- st, rena klippet=) som nya oxå

2008-10-18 @ 15:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback