grått och trist = mysdag! (:

idag är det verkligen en sån där slappis och mysdag här hemma. alexander sitter vid sin dator och spelar dataspel och jag sitter i soffan och läser lite bloggar! (: åt en god frukost tillsammans med prinsen och även fast jag knappt fick i mig någonting så är jag ganska mätt nu!

den enda utflykten vi ska göra idag är till farsta, måste fylla på vårat teförråd litegranna. blir en heldel tedrickande på hösten, vintern.. ja, året om. men det är ju så himla gott :D så det ska vi göra. skönt att få lite luft också!

sen kommer min kusin amie och hälsar på. jag ska hjälpa henne med hennes bloggdesign och sen ska vi hyra film och gosa ner oss i soffan. en tjejkväll sitter fint då alexander jobbar natt. man får passa på med tjejkompisarna då ju (: hon kommer klockan sex iallafall! ska fixa iordning här hemma, med tända ljus och så (:

tänkte slänga in lite tvätt i maskinen nu och bädda sängen.. men först ska jag titta liiite till på datorn! (:

ta hand om er kära ni (: pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback