Grattis maolin (:

idag fyller en av mina bästa vänner år. allas våran malin som driver bloggen inspiration&design. jag och malin lärde känna varandra genom bloggarna och började prata intensivt via mejl och telefon. gick igenom mejlen nu för att hitta den fina bilden på henne som hon skickade i början när vi lärde känna varandra och såg hur mycket funderingar, tankar och känslor vi delat. är så glad att du finns i mitt liv hjärtat. du är verkligen en person jag känner förtroende för, kan prata med och ser upp till. som en storasyster helt enkelt  känner ett enormt stöd från dig då du alltid finns här för mig till 110% och alltid är lika omtänksam och lojal. du är guldvärd!

nu vill jag skicka alla varma grattiskramar till dig (önskar jag bodde närmare dig som vi sagt så många ggr så jag fick krama om dig) hoppas att din dag har varit den bästa födelsedagen (: än är den ju inte slut!

hörs i luren snart.. ska bara samla mig lite.. du vet ju vad jag tycker om att snacka i tel (; saknar dig gumman, så det ska inte dröja allt för längre..!

massakramar från mig och alexander.





Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Nämen gumman då! Din busa!! Nu blir jag allt generad. Tusen tack för alla fina ord om mig. :D Vi hörs mer i mejlen. Ok?! Och i luren. Samla i hop dig du och slå en pling när du känner och orkar!



Varmaste & goaste kramen till dig!! :)

2008-10-10 @ 19:35:47
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Mysan

grattis MaliN:D

2008-10-10 @ 19:53:19
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: hea

Har följt din blogg en stund nu, å känner att ja måste hälsa lite. Tycker ni två är heeelt underbara!

Man blir glad överallt av er! =)

Bor i Skellefteå jag, gillar vit inredning (tror de var så ja hitta dej days ago) =) Foto å sånt, sen min lilla famlilj oxå, shit, lät som en kontaktannons nästan, ha, ha... Iaf, lova va rädda om varann!!!



kram, healina

2008-10-10 @ 22:20:49
URL: http://healina.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Fanny; Tack gumman! Kul att du gillar vårt sovrum. Det belv helt annorlunda nu med lite grått och svart lampa till. :) Tänk vad färger kan förändra utseendet mycket! Ha en supermysig dag! Det ska jag. :) Ska sätta i gång med tårtbaket strax. :)



Kramisar!!

2008-10-11 @ 12:13:48
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

TILL MYSAN;



Tack snälla du för gratulationen! Men jag märker ingen skillnad nu när jag har fyllt 27.... ;)

Kram på dig!

2008-10-11 @ 12:14:39
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Malvi

Grattis Malin på födelsedagen och till dig Fanny önskar jag dig och Alle en fortsatt trevlig helg! :)

2008-10-12 @ 02:49:53
Postat av: Malin Inspiration & design

TILL MALVI: Tack så jättemycket så här i efterhand. :)



TILL FANNY; Hur är läget over there?!! ;) Kramilikraom

2008-10-12 @ 20:38:31
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback