Härliga Lördag

sov till elva och sen gick jag upp och satt mig här. ska göra frukost snart.. vi fryser alltid in vårat bröd som vi köper och tinar i micron, så det är alltid färskt och gott. blir en kopp te, fullkornsmackor med ost och gurka och en tallrik med fil och allbran. gott! helgfrukost är nog bäst (:

älsklingen sover fortfarande, han ska upp vid 16.00 så jag får sysselsätta mig själv. det går bra det! tänkte titta på film och sen ta en promenad i villa området. mysigt att gå och titta på alla villor. det är många nybyggda här, riktigt fina! finns ett svart funkishus som är så ballt. hade varit kul att få kika in men det går ju inte ^^

sen blir det mysig middag med baby. inte riktigt bestämt ännu vad vi ska äta.. har några middagar kvar på matlistan.. ev. en höstig köttgryta med zucchini, kantareller och lite annat. mums! får steka köttet nu på dagen och låta det småkoka i ca tre timmar så det blir riktigt mört. (:

nu blir det frukost framför råttatouille! hoppas eran lördag blir riktigt mysig! hörs sen! puss&kram. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback