helt underbart

kändes som i en film när jag var ute och promenerade. så himla vackert med alla höstfärger och solen som sken i ansiktet. mycket mysig promenad! (: ska varva ner lite. blev helt varm, var ute och gick ganska fort i 40 min.. och sen ska jag ta bussen till farsta och gå och titta i affärer. bussen går om 20 min här utanför och det tar 10 min till farsta.. lagom avstånd! (: sen ska jag handla till middagen också. blir lax i ugn med potatis och citronsås. gott! lax har jag hemma redan och potatis med.. så det är bara ingredienserna till såsen som ska handlas. sen ikväll innan jag slår mig ner isoffan ska jag ha lite hemmaspa här.. raka benen, peela kroppen, ansiktsmask och hårinpackning. jag gillar inte att bada.. svettas bara så mycket så det blir nog en varm dusch istället.

ska ta och slänga på mig lite kläder nu.. jeans och någon tröja får räcka. hörs senare! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Jaa, visst är det underbart fint ute nu på hösten? :) Gillar att ta höstpromenader. :)



Det låter som du har en bra dag i dag. Och spakväll låter mys!!



:)

2008-10-22 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback