Höst i vardagsrummet

nu har vi äntligen fått det lite mysigare och höstigare i vårat vardagsrum (: och jag är skitnöjd! köpte tre iittala kivi lyktor i orange.. en kostade 179 kr. köpte man två fick man den tredje på köpet och med ett presentkort på åhlens var det inge snack lixom (: så fina och härlig färg. nu har jag 9 st kivisar  sen inhandlades tre st dupion kuddar i orange från mio.. dom ser exakt ut som mimou kuddarna. jättefina alltså (: 250 kr st och köpte man två fick man den tredje på köpet. perfekt. sen blev det fyra oranga ljus från indiska. blev jättemysigt. hade tänkt att ha "årets höst färg" lila.. men igår frågade jag alex vad han tyckte och han svamlade om brandgult eller orange "det är ju höstfärger, eller hur älskling?!" ja visst (: och så blev det.









nu sitter jag i soffan med tända ljus och en stor kopp te. tittar på design simon och thomas. jag har glömt min mobil i våran bil.. som alex tog till jobbet.. så jag känner mig lite smått handikappad.. har ju ingen annan telefon. fick gå in till grannen och ringa och prata med alex. hon sa att jag fick komma in om abstinensen blev för stor. haha. jag är en jävla toffel. (:

ikväll blir det tidigt. ska ha ett avslutnings samtal på arbetsterapin imorgon. upp vid halv sju alltså. hua.

ha en gosig kväll kära ni. och om jag inte svarar på sms/samtal.. så vet ni varför.. (: tessan.. lägg upp bilderna från idag också. vill se dom! puss&kram



Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Fina kuddar! Älskar kivi-lyktor men inte köpt en endaste än. Lite dyra tycker jag :)



Hi, o jag måste hålla med om att du e en toffel, men vem har sagt att det är något dåligt?! :) Det är jag med! Hi.



kram

2008-10-06 @ 20:29:24
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

fanny; Tack gumman, så snäll du är! :)Dito! :)



Hsötigt å fint dni har fått i vardagsrummet! Är hon nöjd?? Kramiiis

2008-10-06 @ 21:41:00
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: fanny

jennica: jag älskar färgen. så himla mysig (: toffel är bra. alex är mer toffel än mig (; puss

2008-10-07 @ 14:30:47
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback