Höstpromenad!

har precis ätit lite och ska klä på mig min höstjacka, halsduk och mössa och gå ut i höstvädret som är helt underbart idag! och gå på en mysig promenad! sen har jag lite saker jag ska fixa med här hemma.. när jag promenerat klart ska jag svänga förbi affären och handla middag. tror jag ska göra lax i ugn med potatis och någon god sås..! alex ska på möte och sen jobbar han.. så idag kan jag äta fisk (: han äter ju inte fisk.. tyvärr. så jag får passa på nu (:

- sätta upp nya väggdekoren (sweet dreams) i sovrummet.
- göra en läxa som jag fick igår på lyra
- tvätta en maskin svart tvätt
- vika in den redan tvättade tvätten
- skriva en matlista (sju st recpet)
- pyssla med bröllopsalbumet (som jag inte är klar med ännu)
- gå till affären och handla till middagen
- laga middag och tända massa ljus och äta
- ha myskväll med tvtittande!

ska dricka upp mitt te nu och hoppa ur mjukisbyxorna.. hoppas ni får en jättemysig dag, det ska jag ha (: puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback