Loppis!

snart ska vi åka iväg med bilen och gå på två olika loppisar, båda är jättestora och det ska bli skitkul (: har klätt på mig och tagit lite rouge på kinderna.. orkar inte sminka mig idag! skönt att slippa ^^

sen ska vi till optikern och fixa mina glasögon.. dom skaver så sjukt mycket på öronen..! så hoppas det fixar sig (: dagen till ära bjuder jag på en outfit bild.. fick en kommentar av en av er som önskar mer sånt (: så här kommer det. inget speciellt, men något annat än mjukisbrallor iallafall (;

hoppas ni får en underbar dag! det är riktigt fint väder ute så vi ska ta en skön promenad tillsammans sen ner till vattnet, ta med oss en termos och bara sitta och mysa och kramas!

puss&kram



baggy jeans - h&m
ljusgrå randig tröja - h&m barn..

svart skinnjacka - h&m
grön&svart palestina sjal - ingen aning..!
svarta låga ecco vintage stövlar - tradera



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad fin du är! och vad kul med loppisar! jag ÄLSKAR loppisar men här är det inte så mkt tyvärr.

hoppas ni fyndar ordentligt och att du får glasögonen fixade!



kramar!

2008-10-14 @ 17:04:57
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback