min vän skrev en sak till mig om mig

och jag blev helt rörd..

Det finns en tjej. Som jag tycker om. Hon är varm inuti och varm utanpå. Lite naiv. Hon har snälla ögon. Hon försöker och försöker, så duktig. Hon gör allt av inget, och inget av allt. Vad som är sant vet man inte, det skapar man. Hon lär mig mycket men hon vet inte om det. Garanterat vet hon inte om det. Ingen kan gå förbi henne oberörd. Inte ens om man inte ser henne. Ser man henne ser man mer. Än man sett. Någonsin. En kort sekund. Hon är inte enkel. Svår. Ibland. Men hon älskar. Vill. Hoppas. Så mycket att ge. Hon har fått mig att skratta. Hon har fått mig att gråta. Tro. Längta. Fin. En ovanlig människa. Jag vill stjäla lite av hennes ljus. Sola mig. Värmas. Vimsa. Jag vill prata med henne. Någon. Jag vill att hon är min vän. Bara. Det. På riktigt. Vän...





Kommentarer
Postat av: Mysan

gud vad fint skrivit! gumman jag saknar dig så!

2008-10-29 @ 10:37:29
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: tessi

så fint. Tänkte lämna en kommentar då jag läst din blogg ett bra tag nu ;). Hej och Hå.

2008-10-29 @ 11:37:56
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback