mysigt!

halvligger i soffan med katterna. massa tända ljus i hela lägenheten och yankee candle clean cotton ljuset är tänt, luktar ljuvligt! (: dricker en stor kopp med grönt chaite. smakar lika gott som det svarta chaitet och det är ju bra eftersom grönt te är mycket nyttigare. försöker att dricka det mer och mer. och det är godare än vad det var förut. åt en kanelsnäcka som egentligen skulle sparas tills imorgon, det är ju kanelbullens dag då (: men jag var så sugen!

ska gå in på yogans hemsida där jag går och boka två tillfällen som jag missat. skönt att man kan göra det. så slipper man komma efter. goodie. så det blir mycket yoga nästa vecka och massa möten. ska börja "jobba" lite smått. kommer inte vara ett riktigt jobb utan mer som arbetsträningen jag gick på fast längre dagar, alla dagar i veckan och mer träning. promenader i skogen, yoga, gymmet, simma och pyssla. riktigt kul. längtar! och när jag klarat det steget så är det dax för att söka jobb. tror det blir en klädbutik och om det finns lediga tjänster som dekoratör söker jag det. har ju utbildningen så. sen ska jag jobba så mycket som jag bara klarar av, trappa upp mer och mer. och tjäna mina egna pengar. nu får jag ut skamligt lite pengar. blev ännu mindre när vi gifte oss också eftersom alexander tjänar 400.000 kr om året. sjukligt. han tjänar bäst på sitt jobb min duktiga älskling (: tänk sen när vi har två inkomster. jäklar va pengar..! mm. så det känns riktigt bra att börja jobba! längtar längtar längtar!

senare blir det film. ska köpa en sladd så man kan kolla på film inne i sovrummet också. hade varit perfekt att kunna ligga under täcket och mysa! men det får vänta. funkar bra med tv sålänge. riktigt lyxigt med tv i sovrummet. glad för min tv (:

nu ska jag fortsätta kolla på idol. jag hejar på kevin. han är en sån gladprick. gillar honom mycket! (: ha en jättemysig kväll nu. puss&kram!




Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej hej! Håller med dig. han verkar vara en glad och trevlig prick. :) Han har verkligen utrstrålning och "det" på sen.



Ha en mysig dag! Själv ska jag hoppa i duschen, sen IKEA! Ovanligt väl??! ;) KRAMISAR!!

2008-10-04 @ 09:49:24
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback