no time

har inte haft ork eller tid att blogga ): trist. får blogga lite nu i kväll (: sitter isoffan, mätt och belåten. ätit jättegod dinkelsallad med ädelost, ruccola, valnötter, olivoja mm. till det blev det rökt skinka! har tänkt ljus i vardagsrummet och ska skart koka en kopp te. vardagslyx! men innan ska jag duscha och tvätta håret. hårinpackning och ansiksmask. liten höst uppfräschning (: ska sova tidigt ikväll, somnade idag på dagen också. jag är frukansvärt trött just nu. känner mig som en zombie!



våran middag igår. kycklingfilé i citronpepparmarinad, basmatiris, ostgratinerad broccoli och blandad sallad med medelhavsmix, ruccola, körsbärstomater med dionsenapsdressing. mums!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Det såg verkligen GOTT utmums! Har du läst klart GI-boken?

2008-10-08 @ 20:44:43
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Vad smarrigt det ser ut! Mmmmm....

Angående tidningsstället. Kostar inget då vi har

spillbitar. Perfekt! :)Får se när dom blir klara, känns som jag nämde på bloggen rätt segt nu med projekten. Hm... :S



Allt bra med tjejen annars?!! Kramilikraoooom!

2008-10-08 @ 21:10:02
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback