Önskelista

i går när jag satt i badet funderade jag på vad jag önskar mig i julklapp.. och det här har jag skrivit upp på listan hittintills.


laptopbricka från bosign i svart (vill inte att fläckar osv ska synas så väl, annars hade jag nog velat ha en vit)



gråa fårskinnstofflor från shepherd (har ett par rosa nu som är lagom slitna



metallic rosa 2009 års kalender med matchande penna från ordning & reda



favoritkrämen från body shop används varje kväll till att smörja in fötter och händer.



mörkbruna ugg i stl 38 (beställer man dom från australiten kostar dom 850 kr med frakt ist för 2100 utan frakt här i sverige)



presentkort på favoritaffären granit hade inte varit dumt (: hittar alltid någonting där!

det är väl det jag kommit på just nu (: kommer mer sen antagligen! juste fler leggings och linnen behöver jag.



Kommentarer
Postat av: Mysan

åh jag har både den almenackan fast i svart och cococ body butter:D bäst är dem!

2008-10-14 @ 01:07:22
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Har du beställt dem själv? Jag har kollat in den sidan redan förra året men vågade inte beställa. Jag vill ha ett par sånna där för dem är både fulsnygga men framför allt varma. Mens¨tänker jag på hur fåren blir behandlade främst i Australien...

2008-10-14 @ 08:26:18
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback