pysslar kväll

ska snart gå och hänga lite tvätt som älsklingen har tvättat.. (han har blivit en riktig hemmafru här hemma..) haha. eller ska jag säga hemma-man?! han pysslar, städar och donar. och jag sitter och slappar i soffan och ändrar bloggdesignen. haha. dåliga mig. ska sätta igång snart jag med som sagt. hittade ljusslingor i jullådan, så jag ska vira runt genomskinliga ljusslingor runt våra vita rör i sovrummet. älskar att vi har dom rören.. innan tyckte jag inte alls om dom. men nu när vi har ljusslingor på dom blir det så himla fint (: det gillas!

idag åt vi ute. det blev pizza på ett jättemysig ställe, typ en italiensk restaurang.. påminde mycket om en restaurang jag jobbade på förut.. primo ciao ciao. och pizzerna var så så goda. farligt. tur att vi inte bor nära där, haha. vi var iallafall i liljeholmen och plockade ut min p-stav. och har världens största bandage på armen.. hon överdrev en aning om man säger så.. hur stort var jacket lixom..? en halv cm.. först på med två små plåster som håller ihop själva såret.. sen ett lite större plastplåster, sen ett ännu större plastplåster och ännu ett till ännu större plastplåster.. sen en hel rulle med bandage. haha. jag höll på att dö av skratt. hon kollade konstigt på mig, men jag kunde inte hjälpa det. aldrig varit med om något liknande.. ahahaha. gick iallafall därifrån med ett stort smile på läpparna.. she made my day! (;

kom hem för en timme sen.. älsklingen kämpar med kubhyllorna. dom var inte lätta att få upp.. fick köpa egna upphängningsgrejer.. och ja.. det tar lite tid att få upp dom. men bilder kommer, jag lovar! ska pyssla med vägg ordet jag köpte på tradera också.. och klockan 21.00 är det husfruarna. som jag längtat :D

hörs sen. puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Här var det allt lite terapi, satt å knåpade på headers och bakgrund till bloggen i går och hade med tänkt ha i grönt. :D

2008-10-28 @ 19:13:32
Postat av: M

Kan inte du berätta var du fann papperskorgsgubben som klistermärke? Tack på förhand!

2008-10-28 @ 21:17:54
Postat av: Life

Hörrö! Skitkul med bandage... När jag tog bort min fick jag fan en blodtransfusion efteråt för det blödde så mycket! :) Bäst att helgardera sig ju!! Men bra att det gick bra!

2008-10-28 @ 23:03:57
URL: http://isayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback