sängdax

nu har jag försökt att komma i säng i över en timme. har pratat med darling och mamma i tel.. pysslat i köket, bäddat rent i sängen och nu är jag varm och det känns ofräscht att gå och lägga sig i nya lakan sådär så det blir nog en snabbis dusch innan (: sen ska det bli riktigt skönt att lägga sig i sängen och läsa! tre inredningstidningar väntar på att bli lästa! mysigt!

imorgon ska jag åka till stan och träffa tessan och fika och gå och titta i affärer. ska ta med mig mina presentkort på åhlens och kolla på åhlens i stan. det är mycket större än det i farsta och om jag hittar nått så köper jag det. lutar åt inredning. fick en chock som vanligt när jag rotade igenom mina garderober.. jag använder ju inte ens en tredjedel av det som finns där inne.. blir nog bättre sen när jag börjar jobba.. nu är det mjukisar som gäller (; ska iallafall bli riktigt mysigt att åka till stan imorgon. saknat min vän.

ska avsluta på msn och sen gå och duscha. klockan börjar bli mycket.

sov så gott sötnosar. puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback