sent

uj va sent det blev nu! måste dyka i säng med prinsen.. ska upp vid nio imorgon, åka till bolagret och byta ena förpackningen med kubhyllor.. någon måste ha tappat kartongen i golvet..! så det ska vi fixa. sen kör älsklingen mig till lyra, efter det ska han hem till sina föräldrar och vaxa våran fina bil (: och jag ska hem och pyssla lite. trött på dom rosa gardinerna i vardagsrummet. nu när kuberna kommer upp på väggen blir det bättre med enkla vita panelgardiner som vi hade innan! förresten blir det himla bra med kubhyllorna (: är så himla nöjd! nu ska jag bara hitta någonting att ha i dom, haha. funderar på att beställa ett & tecken från perlan.. får se. nu går slantarna som sagt till thailand. vi har varit duktiga och samlat ihop 22500 i fickpengar! så vi kan leva loppan i thailand.. man äter ju för mindre än 100 kr där  (middag alltså)

nej, nu fryser jag.. sitter näck.. fastnade här efter vi duschat. haha. datorn är icke bra när man ska komma i säng.

hörs imorgon kära ni. då kommer en ny bloggdesign också, som jag pillat med lite i kväll. kul (: puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket bolagret var du på?

Hihi hurere med dej såhär om natten?

Puss

2008-10-28 @ 01:34:04
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt, hjo okej med mej, dags för sängen nu dock..

hihi ja datanördar är vi allihopa ;)

Sov gott!

Pussilago

2008-10-28 @ 01:41:14
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej hej! HUr har det gått med kuberna? =) Fått upp dom??



Jag ska slå till på en vit kobra till hallen. :) Mamma å pappa hade flera stycken sådana, synd att dom aldrig sparades. Skulle man haft nu! :)



Ha en mysig kväll! Kramar

2008-10-28 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback