skit sugen

på den här tapeten som jag bloggade om tidigare idag.. här hemma älskar både jag och alexander inredning och vilken tur vi har som älskar samma inredning båda två :P dock är det jag som kommer med inredningstips och jag som driver frammåt. annars händer det ju inget :P hihi. jag visade tapeten och han gillar den. och jag tror minsann att det blir en liten fondvägg med den i hallen. på en vägg in till köket. frågan är bara om man ska ha ränderna på längden eller tvären...! älskar det grafiska! love!





Kommentarer
Postat av: Johanna

aww cutie! :)

Well, nu nighttime, ryggen värken, och bebis bökar, så kommer ta sin tid att somna, men ska försöka..



Höras imorn fina..

Gonatt <3

2008-10-30 @ 23:08:41
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Johanna

har inget lösenord, jag har henne som vän, kan fråga om lösenordet dock..

2008-10-30 @ 23:32:26
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tycker helt klart att du ska ha ränderna vågrätt :)

2008-10-31 @ 00:01:30
URL: http://carro.blogg.se/
Postat av: Malvi

Jag har en randig tapet i sovrummet som fondvägg. Min tapet är tapserad så att ränderna är vågrätt. Det beslutet ångrar jag inte en sekund - det vart jättebra! Så jag röstar på vågrätt ;)



Hoppas allt är bra med dig och Alex. Förlåt att jag inte kommenterat så mkt.. Det har sina orsaker. Just nu ligger jag inlagd på sjukhus och är nyopererad.. Ville bara att du ska veta varför jag inte kommenterat på evigheter. :) Ha det så bra! Kram till er från mig

2008-10-31 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback