slappkväll

god kväll på er (: jag sitter och slappar i soffan och tittar på "mina jag och irene" sett den ett antal ggr, men den är bra, så varför inte? alex sitter och läser en bok på sin dator och snart tänkte jag gå och fråga honom om vi ska titta på film. kanske i sängen? hade varit mysigt! kvällen har varit riktigt lugn. vi har pysslat med vårat eget och umgåtts, mysigt! åt rester till middag framför "s.o.s familj" med tända ljus och myskläder. perfekt kväll med andra ord. ska gå ner till tvättstugan och hänga in mina "nya" cheap monday jeans i torkskåpet så jag kan ha dom imorgon, ska nämligen till ikea och lämna tillbaka en ram som inte var så hel när vi kom hem ): och så ska vi såklart spana in julnyheterna! spännande!

om 20 min har vi en dejt i duschen och sen ska vi krypa ner i sängen, mysa, titta på film och sova (: underbart mysigt!



satt och fikade idag och såhär ser det ut utanför oss. älskar alla höstfärger. så vackert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback